Monday, April 16, 2007

Hõuhõu. AVATUS

Ma mõtlen, et see koht vajab tõsiselt uuendamist. ja postitusi, seda ka! Ma kavatsen lähemal ajal mingi kevadise "suurpuhastuse"(loe: paneme uued värvid ja pildikese. Vsjoo.) teha. See on nii emonõme värviskaala praegu, talvel see meeldis mulle, aga nüüd on see lausa karjuvalt kohatu. Pealegi on see pildike ikka veel parandama - jah, ma ei ole IKKA VEEL suutnud neid servi ära nühkida. Go me.

Teine idee on see, et peaks siit ehk vanad postitused kustutama. Või jätaks selle nagu ta on, ja teeks uue aadressi? Või jätaks need postitused uude layouti? Mmmmmh... Viimane ei ole vist kõige targem. Mis ma ikka risustan. Aga tahaks tegelikult alles hoida seda jama, mis ma siia kokku kuhjanud olen, ja siis kunagi paari aasta pärast nostalgia- ja ahastuspisarate (KUST SELLISED TULEVAD?!) saatel vaadata.

Ma panin just koera vetsu kinni. Täiesti kogemata, muide, ma ei näinudki, et ta seal oli! Aga ta murdis ise välja, no damage done.

Ma pean lõpetama ingliskeelsete väljendite oma jutu sisse vägistamise.

Ah, ma pole siia nii ammu kirjutanud! Mis ma siis vahepeal tegin? Käisin näiteks õlitõrjekoolitusel. Masendav värk. Teate, kui palju läheb ühe linnu rehabiliteerimiseks? 25 000 krooni otseseid kulutusi pluss muud asjad (vabatahtlike kaotatud tööaeg, transport jne). Ühe keskmise linnu pesemiseks läheb 5000 liitrit vett. Kõik see on hiljem ohtlik jääde - naftane vesi ja läheb ümbertöötlemisse. See suur raha ka 25 000 krooni peale. Juhhaidii, ne?

Üldiselt olen ma veel päris palju jamanud, aga ma tõesti arvan, et ma ei ole kohustatud seda siia kirjutama, seda enam, et keegi niikuinii minu heietusi lugeda ei viitsi.

Täna läks küülikuvedamisauto ümber. Küülikuid oli peal 5000. Kohapeal surid 500, ülejäänud putkasid metsa. Kokku püüti ka enamus, 100 jäidki kadunuks. Eesti küülikupopulatsioon on loomisel! Läheb nagu Austraalias. Päästetagu.

Rääkisime enne ühe noormehega lemmiknäitlejatest. Tema küsib, et noh, kas mulle Brad Pitt kah meeldib. Ma vastasin, et üldiselt ma pole eriti palju tema filme näinud ja mulle pole ta suurt muljet avaldanud. Noormees röögatab siiralt: "NO KUIDAS, NII KOMPU POISS JU!!!"
Mine võta kinni.

Õde saabus poest. Ta käis neli ja pool tundi piima ostmas. ??

"Näe, peded! Ei, oot, need on ju president ja peaminister!" Õnne ja rõõmu ajakirjadega.

Kiirustame. Postiauto sõidab aeglaselt-aeglaselt tänavale, meie ei saa edasi minna. "SÕIDA NÜÜD, NEIU! Ah, see ei olegi neiu!" Pika patsiga poiss vaatas seletamatult kena pilguga meid.

Niisiis, öelge teie mulle, mis ma peaksin tegema? Mul on idee kevvade-illo kohta, aga ma ei tea, mis ma sellega teen. Ma kaldus niiski uue aadressi poole... Päris kõvasti kaldun, öelge mulle siis enne, kui ma päris pikali kukun.

Ahjaa! Luuletus ka!

--------

AVATUS

Lumevee hüljatud riigis lõhnad on
mõrkjad.
Liivaks tõmbunud lained.
Kortsunud kõrkjad.

Tiirude karjed tuules
reedavad pesi.
Adrusel piirijoonel
keeb vesi.

Talla all prõksudes murdub kellegi
selgroog!
On vilu. Kustunud päike silmis, põrnitseb
kilu.

Kahvatuis kõrkjais metalselt pilku
konservikarp püüab.
Värvikas sildiserv lipendab, lipp... nagu
hüüab!

Karbi ma tõstan. Ja tardun.
Täis kulleseteri,
karbis kohiseb vaikselt
tundmatu meri.

2 comments:

Veidrik said...

Uus layout, sama aadress. Mõni värviline ja kena layout koos endajoonistatud/pildistatud piltidega.

Muuseas mis su praegune adre on? (kasutab stalkeri programmi kust ei ole aadressi näha)

Ashkeroth said...

Phht, phht! Aga mis ma siis vanade postidega teen!

Enda pildid... nee, nee! Mul ei ole ju fotosid ja joonistused ei kõlba kusagile(skänner imeb värvid ära ja mul ei ole tabletit VEEL!). Või noh, fotosid on, aga nende kvaliteet ajab isegi mind öökima. Ma pean endale peegeldigika saama ikkagi, keegi müüb odavalt kasutatut?